****** منتدى البوها ******
مرحبا بك عزيزي الزائر
لقد زاد المنتدي إشراقا ونورا بزيارتك للمنتدي
نتمني أن تكون واحدا منا وتضيف لك بصمه في المنتدي ونري منك كل ما هو جميل وتمتعنا بكل ما هو لديك من مساهمات وردود - شكرا لمرورك الكريم
شكرا لزيارتك إلينا

موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف سامى حمادة في الخميس 13 أغسطس 2009, 03:19


صباحكم /مساؤكم معطر بالفل والياسمين
اتتيت لكم بسؤال في منتهي البساطه
شخص خآآنــكــ ولجأ إليـــكــ هل تـــسااااعده ؟؟؟؟؟؟؟
شخص حبيته وضحيت عشانه في يوم من الايام وممكن بكيت عشانه وفرحتله في حزنك ولكنك حبيته من كل قلبك وفي الاخر خااااااااانك وتركك وحيد بقلب حزين بمجرد انه لئه شخص تاني حنين عيه اكتر منك بعد ما عتطله كل الحب والحنان تركك وحيد حزين .
وفجأه !!!!!
رجعلك طالب مساعدك !!!!!!
ممكن فعلا تساعده وتسامحه وتوقف جانبه ؟؟؟
ولا كرامتك هتخليك متسعدوش علشانه خانك في يوم من الايام ....
ارجو التفاعل
انتظر ردودكم الرائعه
avatar
سامى حمادة
المدير العام
المدير العام

عدد الرسائل : 59
العمل/الترفيه : ألعاب الكمبيوتر
تاريخ التسجيل : 01/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف سامى حمادة في الخميس 13 أغسطس 2009, 03:40

هذا الموضوع ليس موضوعى
لقد تلقيت رساله على إيميلى الخاص بهذا السؤال فإعجبنى وقررت أن
أقوم بنقل هذا الموضوع لكم لما أعجبنى فيه من هذا السؤال
ويجب أن نسأل أنفسنا هذا السؤال
حتى يعرف كل واحد منا شخصيته ويقارنها بالأخرين
وتعرف هل أنت متسامح والأسباب
أم غير متسامح والأسباب
وإن شاء الله أول من يجاوب على هذا السؤال انا
إذا لم يضيف أحدا إجابه قبلى
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
avatar
سامى حمادة
المدير العام
المدير العام

عدد الرسائل : 59
العمل/الترفيه : ألعاب الكمبيوتر
تاريخ التسجيل : 01/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف the angel في الإثنين 27 يونيو 2011, 20:17

موضوع حلو ياسامي
وانا اول حد هيقول رأيه وبكل صراحه
*****************************
هسامحه وهعتبره صديق او شخص عادي طالب مساعدتي
وهساعده
بس مش هرجع له واثق فيه واعتبره حبيب تاني
هيبقي مجرد شخص بساعده وبعد ما اساعده
كل واحد فينا من طريق
ودا بجد مش مجرد كلام
avatar
the angel
مراقب عام 100%
مراقب عام 100%

عدد الرسائل : 136
العمل/الترفيه : ليسانس اداب قسم لغه انجليزيه & حاصله علي دبلومه عامه في كليه التربيه
تاريخ التسجيل : 25/04/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف m_hamada في الثلاثاء 28 يونيو 2011, 00:56

مافي شيء افظع من الخيانة
وبعد الحب ده كله ، انصدم في الإنسانة اللي كان بيحبها ، لانها لقت واحد غيره ، وهيه لو كانت بتحبه بجد كانت ضحت من أجله ، ولكن بعد فعلتها هذه ، لا يمكن الرجوع إليها مرة أخرة ، ولكن يمكن مساعدتها على نسيانه وهو يضغط على نفسه لكي ينساها لأنه حبها بجد وهيه ما تستاهلهوش .
ما تستاهلش قلب طيب حنين زي الإنسان اللي حبها .
وينتظر لكي يحصل على الإنسانه اللي تستاهله بجد ، وتحافظ عليه .

على رأي المثل :- (
خد الإنسانة اللي بتحبك ولا تاخد الإنسانه اللي انت بتحبها )

وده فعلاً حقيقة في مجتمعنا هذا مش مجرد مثل .

لأنها لو بتحبه هتحافظ على الحب ده ، وبطريقتها تخليه يحبها ، ويقرب منها .
أجمل مافي الإنسانة هو :- (
الحيـــــــاء )


وشكراً لكم
مع تحياتي لك حبيبين بجد حياة سعيدة وموفقة
ياااااااااااارب



*** يمـــوت جســــدي ولــن تــرانــــي ***
*** فـإذا قـرأت رسـالتـي فلـن تنسـانـي ***
*** والـذكـرى تـدوم وكـل شـيء فـانـي ***
I love you I love you I love you
avatar
m_hamada
المشـرف العـام
المشـرف العـام

عدد الرسائل : 485
الموقع : مصري مقيم بالسعودية
العمل/الترفيه : الكمبيوتر والمحاسبة
المزاج : الحمد لله زي الفل
تاريخ التسجيل : 06/09/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.alboha.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف the angel في الثلاثاء 28 يونيو 2011, 14:39

فعلا اصعب شئ في الدنيا هو الخيانه
خصوصا لما تحب حد قوي وتخلص ليه ويبقي هو كل حياتك
وفجأه تلاقيه خانك
في الحاله دي عمري ماافكر ارجع له تاني واثق فيه من جديد
بس لو الشخص دا وقع في مشكله وطالب مساعدتي
في الحاله دي هساعده باعتبار انه شخص عادي وليس حبيب
وبعد كدا كل واحد فينا من طريق
كل واحد يعيش حياته زي مايحب
وزي ماانت بتقول(خد اللي يحبك وماتاخدش اللي تحبه)
دا كلام منطقي لانه طالما بيحبك يبقي هيخاف عليك وعلي زعلك وهيحافظ عليك
دا غير انه هيتقي الله فيك
بس لو الاتنين بيحبوا بعض هيبقي اجمل بكتير
وخصوصا لو متفاهمين وفي صراحه بينهم في كل حاجه
وربنا يوفق الكل
ويجمع كل حبيبين علي خير
avatar
the angel
مراقب عام 100%
مراقب عام 100%

عدد الرسائل : 136
العمل/الترفيه : ليسانس اداب قسم لغه انجليزيه & حاصله علي دبلومه عامه في كليه التربيه
تاريخ التسجيل : 25/04/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف sadtraes20 في الأحد 08 أبريل 2012, 18:47

طـــــــب فين روح التسامح

والحب عمره ما يتنسى
طبعا هساعده بصفته كان حبيبى بس دا مش سبب انه يسيبك عشان لقى شخص احن من حبيبه دا مش سبب مقنع
avatar
sadtraes20
مراقب عام 100%
مراقب عام 100%

عدد الرسائل : 111
العمل/الترفيه : اعرف بنفسك
تاريخ التسجيل : 07/04/2012

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف sadtraes20 في الأحد 08 أبريل 2012, 18:50

الحب مااااااااااااااااااااات خلااااااااااااص

وعم عشم مااااااااااااات
avatar
sadtraes20
مراقب عام 100%
مراقب عام 100%

عدد الرسائل : 111
العمل/الترفيه : اعرف بنفسك
تاريخ التسجيل : 07/04/2012

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف sadtraes20 في الأحد 08 أبريل 2012, 18:52

دا الاهم بقه وشوف يعنى


قد يكون قلب الرجل فندق !
لكن الفتاه الذكيه تستطيع ان تحجز الفندق بأكمله Smile

ومن آلرجآل من هم " دآهية " حيث يقوم بفتح فرع ثاني :
avatar
sadtraes20
مراقب عام 100%
مراقب عام 100%

عدد الرسائل : 111
العمل/الترفيه : اعرف بنفسك
تاريخ التسجيل : 07/04/2012

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف the angel في الأحد 08 أبريل 2012, 21:19

معني انك تساعده لانه كان حبيبك
ده يعني ان خلاص مفيش حب ويمكن تعتبره صديق
والا اييييييييييييييييييه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا انا فهمت غلط؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
the angel
مراقب عام 100%
مراقب عام 100%

عدد الرسائل : 136
العمل/الترفيه : ليسانس اداب قسم لغه انجليزيه & حاصله علي دبلومه عامه في كليه التربيه
تاريخ التسجيل : 25/04/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف the angel في الأحد 08 أبريل 2012, 21:22

لييييييييييييييه يكون قلب الرجل فندق
لييييييييييه مايكونش مخلص لواحده بس
هيموت لو اخلص لحبيبته ومش كلم غيرها


ليه دايما الولاد ممكن يحبوا واحده بجد

بس يعرفوا عليها 500 واحده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سؤال محيرني بجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
the angel
مراقب عام 100%
مراقب عام 100%

عدد الرسائل : 136
العمل/الترفيه : ليسانس اداب قسم لغه انجليزيه & حاصله علي دبلومه عامه في كليه التربيه
تاريخ التسجيل : 25/04/2011

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف samy_mhmdy في الأحد 15 أبريل 2012, 05:54

أنا إللي نزلت الموضوع ولسه ماضفت رد ينفع كدا؟
هضيف رد بس وقت تاني لما أكون فاضي
أشوفكم على خير







تحياتى لكم: سامي المحمدى فرج
avatar
samy_mhmdy
المدير العام
المدير العام

عدد الرسائل : 283
الموقع : البوها
العمل/الترفيه : المحاسبه والكمبيوتر
المزاج : الحمد لله زي الفل
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alboha.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف samy_mhmdy في الجمعة 11 مايو 2012, 03:03

إذا كان عليا أنا أنا لو إللي حبيته خاني وبص بس لحد غيري أول قرار ليا هيبقى أنني أرميه ورا ظهري ولا كأني أعرفه في يوم من الأيام
لأن الخيانة لا تغفر
دا لو أنا بس بدأت أحس إن إللي أنا حبيتها بدأت أحس منها أنها بتبعد عني مش هستنى لما تبعد وفي الوقت المناسب هتخلى عنها - مش هستنى لما تبص لحد تاني علشان أسيبها

ولو جت ليا في يوم من الأيام طلبت مساعدتي على حسب الموقف هساعدها أما لو طلبت ترجعلي وبكت بدل الدموع دم مش هيأثر معايا ولا هستجيب لمساعدتها المستحيله هذه - لأن الكرامة هي أهم شيئ لدى الإنسان
وإذا حاولت أن تتحدث إلي بطريقة مباشرة أو غير مباشرة سواء في التليفون أو أرسلت إلي رسالة مع أحد لن أعطيها الفرصة للرد عليها لأن حبي لها يكون قد إشتعل وتفحم بداخلي فلا تجد مني إلا ما بقى بداخلي من حب تجاهها (وهو الفحم) فاللذي جعلني أسهر الليالي بسببها ولم أستطع النوم بسبب جرحها العميق إلي تحصد نتائجه بتفحم قلبها هي الأخرى وأكون سعيد كل السعادة عندما أراها تكرهني وتعلم أن كل هذا بسببها وأجعلها ترى سعادتي اللتي تملأ قلبي بعد فراقها حتى تشعر بالندم .

أما المساعدة لا أعتقد أنها تطلب مني مساعدة بعد ذلك لأنها إذا طلبت مني شيئ طلبت أن تعود إلي وهذ شيئ مستحيل - بس لو لقيتها في ورطة وفي يدي الحل سوف أسارع بمساعدتها كأنني لم أعرفها قبل ذلك ولن أتحدث معها أيضا .
هذه وجهة نظري
أسأل الله تعالى أن يوفق كل حبيبين مع بعض مع دوام الحب والسعادة وبالذرية الطيبة في المستقبل إن شاء الله
شكراً على مروركم الكريم .







تحياتى لكم: سامي المحمدى فرج
avatar
samy_mhmdy
المدير العام
المدير العام

عدد الرسائل : 283
الموقع : البوها
العمل/الترفيه : المحاسبه والكمبيوتر
المزاج : الحمد لله زي الفل
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alboha.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: موضوع مهم للغايه - أتمنى من الكل ان يشارك

مُساهمة من طرف samy_mhmdy في الجمعة 11 مايو 2012, 03:13

the angel كتب:
ليه دايما الولاد ممكن يحبوا واحده بجد

بس يعرفوا عليها 500 واحده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سؤال محيرني بجد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
إللي بيحب من قلبه وبيخلص للي بيحبه ويتقي الله فيه عمره ما يفكر يبص لغيرها
أما إللي يبص لواحدة تانية دا بيبقى نقص بعيد عنك وربنا يبعدنا عنه يارب







تحياتى لكم: سامي المحمدى فرج
avatar
samy_mhmdy
المدير العام
المدير العام

عدد الرسائل : 283
الموقع : البوها
العمل/الترفيه : المحاسبه والكمبيوتر
المزاج : الحمد لله زي الفل
تاريخ التسجيل : 30/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://alboha.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى